Nasz zespół

Jesteśmy firmą posiadającą ugruntowaną pozycję na rynku, nie jesteśmy „najwięksi” dlatego staramy się bardziej. Wykorzystując duże doświadczenie zawodowe dążymy nieustannie do rozwoju potencjału naszej firmy, który pozwala nam płynnie adaptować się do zmian zachodzących w gospodarce w tym również legislacyjnych. Wszelkie działania dążą do zapewniania najwyższej jakości świadczonych usług dla naszych klientów. W trakcie naszej działalności dzięki zaangażowaniu, fachowemu podejściu oraz cenom dostosowanych do efektów naszej pracy, współpracujemy z grupą klientów z różnych dziedzin. Stawiamy na szkolenia i rozwój. Pracujemy za pomocą nowoczesnego sprzętu komputerowego, który ułatwia nam pracę i pozwala na oferowanie szerokiego wachlarzu usług z zakresu innowacyjnej i nowoczesnej księgowości. Nasza firma prężnie się rozwija zyskując coraz większy potencjał wiedzy. Problemy klienta są dla nas priorytetowe dlatego poświęcamy im odpowiednio dużo uwagi, aby klient był usatysfakcjonowany a problem rozwiązany.

Współpraca

Głównym celem który stawiamy sobie podczas współpracy z klientem jest dostosowanie się do potrzeb klienta oraz sprawienie, aby kontakt z biurem przebiegał w miłej i uprzejmej atmosferze.

Przykładowe etapy współpracy z NEX:

  • Spotkanie organizacyjne z pracownikiem naszego biura: krokiem pierwszym w celu rozpoczęcia współpracy jest spotkanie organizacyjne z pracownikiem naszego biura, w celu poznania Państwa oczekiwań, aby na tej podstawie dostosować indywidualną ofertę na miarę Państwa wymagań. Pomagamy również przy migracji z innego biura rachunkowego, wspierając klienta w procesie przejęcie dokumentacji księgowej.
  • Umowa: kolejnym krokiem jest procedura podpisania umowy. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Umowa może zostać wypowiedziana w każdym momencie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
  • Dokumentacja księgowa: umowa wskazuje, że do dnia 5 dnia miesiąca kolejnego, za który dokonane zostanie rozliczenie podatkowe, należy dostarczyć do naszego biura dokumentację księgową. Dokumentację odbieramy również we wskazanym przez klienta miejscu – w takim przypadku należy do końca miesiąca za który dokonamy rozliczenia, umówić się na termin odbioru dokumentów. Termin odbioru dokumentów odbywa się do 5 dnia miesiąca, następującego po miesiącu którego dotyczy rozliczenie.
  • Rozliczenie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS): do 10’tego lub 15’tego dnia każdego miesiąca, klient zostaje poinformowany o zobowiązaniach wobec ZUS wyliczonych przez nasze biuro rachunkowe.
  • Informacje o rozliczeniach podatkowych: do 20’tego lub również 25’tego dnia miesiąca, klient jest informowany o zobowiązaniach finansowych ze szczegółowymi podsumowaniami wyników finansowych. Na podstawie rozliczeń oraz podsumowań przeprowadzamy dyskusje na temat optymalizacji podatkowej oraz innych decyzjach które mogą mieć korzystny wpływ na przedsiębiorstwo.
  • Deklaracje podatkowe: wszelkie deklaracje wymagane przepisami prawa podatkowego dostarczane są przez nasze biuro do odpowiednich Urzędów Skarbowych.
  • Archiwizacja dokumentacji: dokumentacja księgowa przechowywana jest w siedzibie naszego biura. Kontrole podatkowe również przeprowadzane są w naszej siedzibie. W zależności od oczekiwań, dokumenty wydawane są po każdym okresie rozliczeniowym oraz ostatecznie po rozliczeniu roku podatkowego i złożeniu wszelkich wymaganych rocznych deklaracji podatkowych.
  • Zakończenie miesiąca: biuro sporządza oraz przekazuje do informacji klienta rozliczenie wynagrodzeń wraz z przesłaniem odpowiednich przelewów oraz rachunków do umów z pracownikami.

Dlaczego my?

  • Indywidualne podejście dostosowane do potrzeb klienta

    Współpracując z nami zyskujesz indywidualnych specjalistów dedykowanych Twojej firmie.

  • Profesjonalizm

    Nasza kadra składa się z wysokiej klasy specjalistów. Stawiamy na pozytywny kontakt z klientem – pozytywna współpraca jest dla nas priorytetem.

  • Międzynarodowy standard

    Nasi pracownicy posługują się językiem angielskim. Możliwa obsługa również w języku niemieckim.

  • Bezpieczeństwo

    Posiadamy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Jest to nie tylko ubezpieczenie obowiązkowe z tytułu prowadzenia ksiąg handlowych. Jesteśmy objęci ubezpieczeniem z tytułu dokonywania wszelkich rozliczeń podatkowych oraz spraw kadrowo płacowych – ponieważ bezpieczeństwo jest najważniejsze.

  • Płatność za efekt

    Posiadamy cennik który zmienia się w zależności od rozmiaru wykonanej pracy przez nasze biuro. Nie jesteś uwięziony stale z góry ustalonym ryczałtem.

  • Elastyczność świadczonych usług

    Nasze usługi świadczymy również w siedzibie klienta na jego oprogramowaniu księgowym.

Oprogramowanie

  • Usługi księgowo- placowe świadczymy za pomocą nowoczesnego oprogramowania oraz sprzętu, który spełnia najwyższe standardy dotyczące bezpieczeństwa sprzętowego oraz oprogramowania.
  • Dysponujemy nowoczesnym oprogramowaniem księgowym firmy InsERT, który w znaczny sposób jest w stanie zmniejszyć ryzyko pojawienia się błędów w dokumentowanych zapisach księgowych i rozliczeniach, który gwarantuje ich poprawność. Program funkcjonuje na nowoczesnej platformie Microsoft SQL Serwer R2, dzięki której zapewniamy wysokie bezpieczeństwo danych klientów którymi operujemy, zapewniając możliwość regularnych archiwizacji danych. Dane które gromadzą się w programie są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
  • Automatyzacja pracy księgowych dokonywana na naszym oprogramowaniu pozwala na zaoszczędzenie czasu, który jesteśmy w stanie przeznaczyć na oczekiwania klientów w celu rozwiązania zaawansowanych problemów.
  • Do komunikacji z ZUS, US oraz innymi instytucjami administracji Państwowej wykorzystujemy wysokiej jakości kwalifikowany podpis elektroniczny wydany przez firmę CERTUM – podpis tym samym jest wprowadzony do Narodowego Centrum Certyfikacji. Stosując podpis elektroniczny umieszczonego na karcie kryptograficznej znacznie przyśpiesza załatwienie spraw urzędowych za pośrednictwem sieci internetowej.

Biura

  • Biuro rachunkowe Katowice
    Plac Wolności 3/5a, 40-078 Katowice.
    biuro@nex.katowice.pl
    tel: 730070940

Księgowość dla Ciebie

Tradycyjnie, internetowo, hybrydowo – wybierasz sam.

  • 1. Wybierz, czego potrzebujesz

    Masz zamiar założyć własny biznes? Prowadzisz firmę? Na stronie nex.katowice.pl wyszukaj interesująca Cię ofertę.

  • 2. Zadzwoń do nas

    Zadzwoń pod numer 730-070-940 a pracownik NEX przedstawi ofertę dostosowaną do Twoich oczekiwań. Podsumowanie oferty otrzymasz na adres e-mail. W podsumowaniu będzie zawarty całkowity koszt usługi.

  • 3. Zapoznaj się z ofertą

    Potwierdź mailowo, telefonicznie lub osobiście ofertę a sporządzimy umowę która będzie na Ciebie czekała w biurze lub odwiedzi Cię kurier.

  • 4. Ciesz się z podpisanej umowy

    Od teraz odpowiedzialność za rozliczenia podatkowe Twojej firmy przejmujemy na siebie.

12

Lat na rynku

86

Zadowolonych klientów

17500

Operacji księgowych

1040

Rozliczone VAT

1437

Rozliczone ZUS

Chcesz abyśmy do Ciebie zadzwonili?

Zamów rozmowę
Nie chcę zamówić rozmowy

Zamawiając rozmowę wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych oraz kontaktowych w celach handlowych i marketingowych przez NEX Bartłomiej Repeć oraz podmioty współpracujące w procesie udzielenia oferty księgowej. Zamawiając rozmowę wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną na podany numer telefonu wysyłanych przez NEX Bartłomiej Repeć.
POGOTOWIE PODATKOWE